söndag 20 februari 2011

100%

I fredags var jag på ännu ett återbesök för kinesiologin och min tjocktarm är nu helt fixad! Vilket betyder att finnarna börjar tyna ordentligt, toalettbesöken är regelbundna och lite mer trevliga, och att kroppen börjar ta åt sig av den näring jag ger den! Jag är lyrisk över mina framsteg!!

Magen och levern som det var fel på första besöket visade inget fel denna gången, men istället så gjorde lillhjärna ett litet utrop på hjälp. Och det verkar ju inte helt konstigt om man tänker på det. Den kontrollerar ju ALLT!

Friskare känner jag mig allafall för varje dag och den där förkylningen är som bortblåst! :)

2 kommentarer:

  1. underbart vännen! hoppas verkligen att allting ordnar sig ordentligt den här gången... puss puss puss

    SvaraRadera
  2. Ja det hoppas jag också. Det känns iallafall som att jag är på god väg! PUSS

    SvaraRadera