måndag 23 juli 2012

Pumpa till Bruno

Min plutt har varit sjuk... sådär så att vi har haft haltandörren öppen hela natten så att Bruno kan gå ut när han behöver... Jag försökte med yogurt i några dagar vilket han älskade... men det verkade inte hjälpa sådär väldans. Igår fick jag tips om att ge honom pumpa, vilket jag också gjorde. Han fick ett mål pumpa till lunch och så blandade jag ner lite i hans vanliga mat till middagen... och peppar peppar det verkar funka.

Inte nog med att det ska bli jobbigt att lämna honom hemma när vi åker hem till Sverige, (Observerade att jag nu skrev "hem" om två olika platser -- så blir det väl som utlandssvensk antar jag) det hade ju blivit ännu jobbigare om var är sjuk! Fortsätter med pumpan litet tag till.

I helgen har jag försökt plannera.. det är för sjutton lättare sagt än gjort. Jag har ingen koll när vi ska göra nåt.. Visserligen så ska Paul spela golf varje dag.. och jag ska väl sitta på varenda fik i stan antar jag..Så till det behöver jag ju inte plannera men ändå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar