onsdag 11 juli 2012

Det tog ju inte så lång tid...

Nu får syrran gärna komma tillbaka från favorit-storstaden... det är inte lika kul när hon är borta... Hade jag varit ledig hade jag ju hakat på som en liten svans men nu måste jag ju jobba... Har inte riktig semester ÄN.

Jag hade dansat på Broadway Dance Center, tittat på tyger i the Fashion District, Käkat mat i Little Italy (även om jag inte får äta pasta så hade jag nog gjort det ändå, en gång), gått på MoMa mitt favvo museeum, köpt handväskor i China Town, och så hade jag letat rätt på den svenska godisbutiken som ska finnas där... för kilopåsen som syrran tog med sig fylled med Karamellkungen tog slut ganska snabbt...

(Ja jag vet att jag inte får äta godis heller och jag har gått upp 1-2 kilo sen syrran kom hit också...) Jäklar, fan, SKIT också!!! Jag ville ju inte alls det!!! Jag har ju kämpat så för att de skulle försvinna och så POOF är de tillbaka...

Kära vänner, när jag kommer hem -- se till att jag inte stoppar i mig en hel Skogaholmslimpa, käkar ballerinakakor till frukost, eller kexchocklad till lunch...      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar