onsdag 6 mars 2013

Howdy..

Då var det dax att säga hejdå till Iowa. Imorgon åker jag tillbaka till Philly - om nu inte snöovädret bestämmer sig för motsatsen. Vem vet vart jag hamnar då. Det har varit en lärorik resa och jag åker hem med väskan full av nya projekt... What else liksom...

Iowa har varit kallt, blåsigt, full med oversized meals.. och mitt i Monsanto Country...(ni kan klicka för att titta på en film om det). Det har varit långa dagar fulla av information.   

Jag har fortfarande fobi för duschdraperiet i hotellrum och ogillar starkt frukostmenyn på amerikanska hotell.. men annars är det kul att få komma iväg och se vad som händer därute med våra vindkraftverk in the real world.

Men mycket mer än så till en uppdatering blir det inte.
Tjenixen

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jag vet.. urusel har jag varit på att ta kort.. Tog nog bara de från inlägget ovan..

      Radera