onsdag 13 mars 2013

Sover folk då?

Med noll timmars sömn inatt bär det nu iväg till Florida!

Förklaring till utebliven nattsömn:
Kom hem från jobbet runt 18:00 därefter gick jag runt och plockade lite medan jag väntade på att min kollega som ska bo i huset och passa Bruno kom förbi. Min kollega J var lite rädd, så fort Bruno rörde sig hoppade han högt - får se hur det här kommer att gå!! Under dagen och in på kvällen jobbade Paul med att lägga klart golvet i köket och hallen. Sen åkte jag och köpte skummadrasser som ska bli till dynor till kökssoffan och handlade mat till middagen. Åkte hem och lagade den. Runt 21:30 åt vi middag... Innan 23:00 hade vi börjat skära ut dynorna.. Osv osv. När klockan var 3:00 kände jag att det ändå inte var någon idé att gå och lägga mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar