måndag 15 april 2013

Nyheter 2014

Ja, det här inlägget är väl inget vanligt inlägg direkt.


Ok, here goes:
Det är nästan 100% säkert att vi flyttar tillbaka till Sverige nästa år!!
Jag vet att risken finns att det inte blir så som man planerar men vi vill och hoppas att alla bitar ska falla på plats och att vi ska kunna flytta till Sverige nästa år, alltså vår-sommar 2014. Ska väl också nämna att det inte är ett beslut som har skett över en natt direkt utan det har sakta men säkert vuxit fram...

Det ska bli fantastiskt att få vara där igen och vara nära familj och vänner och kunna dela vardagen med er igen!! Och såklart också ledsamt att behöva tänka på att lämna dom man har varmt om hjärtat härborta.

Anledningen till att jag talar om detta nu är för att om det nu finns någon som hade tänkt att hälsa på med gratis boende och så, så är det dax snart... September härborta är fantastico! ;) Just saying.

Japp, det var det jag ville säga. Egentligen är väl en sånhär sak man vill säga face to face, men nu får det bli som det blir... här på bloggen... Eller vissa av er har ju fått höra det lite före allmänheten...

Jag ska återigen få ha vardagskonversationer med vänner. Fika. Åka till sommarstugan på semestern. Plocka hallon från mormor och morfars trädgård. Vara Barnvakt. Etc Etc. Och dessutom måste jag vänja mig vid den långa mörka vintern igen.. det ska bli mindre roligt..  


2 kommentarer:

  1. det här är precis lika underbart att höra nu som första gången jag hörde det! jag har svårt att fatta att vi kommer kunna ses precis när vi har lust, inte när vi har råd. vilken lyx!

    love you!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja.. det är nästan så jag har svårt att ens greppa att det kommer att hända. But it will!! :)

      PUSS

      Radera