fredag 28 september 2012

En kopp kaffe

Jag har på allvar trott att kaffe inte riktigt påverkar mig. Att jag kan ta en kopp och sen hoppa i säng och sova gott... Och visst är det så, att jag kan ta en kopp på kvällen och sen hoppa i säng. MEN dricker jag två koppar kaffe på eftermiddagen... det är en helt annan historia.

Innan jag går och lägger mig så sitter jag och läser i en av mina hälsoböcker. Och i vanliga fall brukar jag klara av att läsa några få sidor beroende på hur tungt ämnet är och hur mycket kemi jag måste tänka innan jag ser suddigt och somnar... igår läste jag i två timmar, tittade på Dancing with the stars, och var fortfarande inte trött...

Detta måste göras flera gånger!!! Tänk vad mycket mer jag hinner med att läsa på en kväll!

(seriöst, superdiggar det men vill egentligen inte bli kaffedrickare i större mändger) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar