fredag 21 september 2012

hektisk vecka

Veckan har varit intressant..
Paul åkte till Virginia för utbildning och jag fick sova ensam hemma två nätter. Jag gillar det samtidigt som jag inte gillar det. Jag gillar att ha lite tid för mig själv fast jag tycker inte om att sova i en extra stor säng själv. Och tid för sig själv under veckan spelar ju ingen roll ändå. Man jobbar ju och sover and that is it liksom.

Bruno tyckte det var ännu mindre kul att sova utan husse.. första natten sprang han runt och vägrade att sova, vilket ledde till att jag inte heller kunde sova.. och innan vi skulle lägga oss andra natten roade han sig med att leka med sin nya vän.. husmusen. Husmusen tyckte det var mindre kul som pep och skrek.. jag hoppades i min tysthet att när musen blev tyst var för att han lyckades undgå Brunos lekstuga och krypa iväg... men säkert vet jag ju inte.

Onsdagen spenderade jag hela dagen i mina undervisningsskor. Jag var våldsamt nervös för detta framträdandet för någon vecka sedan.. men det gick mot förmodan bra. Nu ska jag bara ta nytt mod till mig och boka in de nästkommande tre träningstillfällen som jag måste utföra för att täcka alla som ska gå igenom träningen. Ni förstår jag känner mig lite liten när jag som icke-ingenjör står och undervisar företagets alla ingenjörer.. Känns som att de när som helst kan ställa sig upp och fråga en fråga och jag inte ens fattar vad dom frågar...

Men det gick bra...   

I helgen har jag ännu en Shower att gå till.. ogillar dem starkt! Man ska ge presenter till någon som ska ha barn, ska gifta sig, eller vad det nu kan vara.. man ska vara trevlig bland folk man oftast inte känner och så förlorar man delar av sin HELG - och det är nog det som är det värsta... iLandsproblem.. I know!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar