måndag 8 december 2008

Julklappshandel

Då var vecka 49 avslutat – kan ni fatta att vi är inne i vecka 50 redan! Jag fattar det då inte... vart sjutton tog all tid vägen???

I helgen har jag försökt mig på lite julklappshandel men vet inte om resultatet blev så lyckat. Hittade nästan inget alls. Visste vad jag skulle ha, men hittade det helt enkelt inte. Blev helt plötsligt tråkigt att handla. Jo, lite hittade jag men inte allt jag villa fixa innan helgen var slut. Köpte ett läppglans hos Dior till mig själv till slut och åkte hem... Glittrar snyggt!

En julgran har vi också fått! Grannen ville inte ha sin så vi fick den med ljus och stjärna; bara kulorna som fattas. Ljus fick vi så vi klarar oss ett tag. Vet det sjutton hur hon innan lyckades få in alla i granen. Jag använde två av slingorna och har säkert fem kvar! Blev ju genast en energisparare! Haha.. Ska till the dollar store och leta kulor någon kväll nu i veckan. Bild kommer sen.

1 kommentar:

  1. We love the dollar store! :)
    Det har vi här långt uppe i norr också..
    På lagom gångavstånd.. haha
    / Jenny

    SvaraRadera