onsdag 22 juli 2009

Tillbaka på jobbet

Nu är jag verkligen tillbaka till vardagen. Jag rycktes ganska snabbt tillbaka kan jag själv tycka. Hade varit skönt att få några dagar till hemma innan jag började jobba. Men har man bara några få dagar ledigt så får man utnyttja dom till max.

Jag åkte till jobbet runt sju för att hinna läsa igenom alla email som jag visste låg i inboxen. Det var en jäkla tur att jag var här i tid för min dator hade tagit semester några timmar längre än jag. Det tog ca 50 minuter innan jag kunde läsa ett enda email!!!

Nu är klockan snart tio och det känns som om jag har varit här tillräckligt länge nu. Och det känns inte som att vi har något att göra idag heller. Kanske tar en lunchtur och inhandlar lite golfskor som jag har fått order om att köpa.

Paul har helt klart saknat mig, igår följde han glatt med till mataffären - vilket är rent utav en sensation. Om det är något Paul hatar så är det att gå i mataffärer! Jag tar det som en megakomplimang! Dieten ska jag påbörja på måndag, inga ursäkter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar