måndag 11 april 2011

Bambi, Frodo & Ariel

Idag tar vi ännu ett steg mot målet om att bli framgångsrika fastighetsinvesterare. Det känns bra. Det känns som helgens utbildning gav mig en hel del kött på benen som jag kan gnaga på. Självklart har jag tusen frågor fortfarande men nu har jag ett ännu större nätverk av personer som jag kan fråga :-)

Så nu blir det lite mera jobb framöver igen för att hitta något som kan bli en hit.

Som vanligt när det handlar om fastighetsinvestering så blir jag lite hemlighetsful här på bloggen. Mest för att jag inte riktigt vet hur jag ska uttrycka mig iom att det är så annorlunda här mot Sverige, men också för att jag är som Bambi på hal is, en Hobbit på äventyr och Ariel med ben... det är bara att välja. Men intressant kommer det att bli. Och jag uppdaterar er ju lite då och då när saker och ting händer, bara inte i detalj.

   

1 kommentar:

  1. Hej Jag förstår dig men använd alla kontakter ni har för att hitta rätt väg i en snårig djungel.
    hälsn Morfar

    SvaraRadera