fredag 22 juli 2011

Chestnut Road

Huset är vårat!

Vi flyttar in någon gång mellan den 15-30 September. Nu börjar en tid då det kommer snurra i hela mitt huvud. Har redan kommit på mig själv att verkligen kolla in hur folk dekorerar framsidan av sina hus med buskar och blommor. Det verkar som att jag vet vad jag gillar när jag ser det men har ingen aning om hur jag ska pussla ihop det själv, tänk om det blir helt galet???

Tre sovrum - alla har samma beiga färg på väggarna. Ja, det är samma beiga färg som det är i vardagsrummet, matsalen, och badrummet... Så det kommer bli ändring på det.... Men första prioritet är att inhandla Kylskåp, Tvättmaskin och Torktumlare för det finns det inte alls. Allt det andra får komma sen. Men JISSES vad det kliar i fingrarna på mig!!! Vill börja NU!!!

Här kommer lite bilder från huset

Framsidan

Baksidan

Vardagsrum

Köket

4 kommentarer:

  1. Wohoo! Grattis! BBQ-party i höst då.. Jag kommer! :)

    / Sis

    SvaraRadera
  2. Hej på Er båda grattis nu blir vi nyfikna det ser ju bra ut nu får du meila dina telefon Nr till oss så kan vi slå en pling till dig
    Kramar Mormor o Morfar

    SvaraRadera
  3. Grattis! Hoppas att ni mår bra. kram sandra, Magnus och My

    SvaraRadera
  4. yihoooo!!! fasiken va häftigt! stort grattis, nu vill vi komma å kolla så fort vi bara kan... puss puss puss

    SvaraRadera