torsdag 15 september 2011

Watch out!

Jag sitter och skriver artiklar idag till våran lilla tidning här på jobbet. Det är ungefär lika coolt som det var att skriva för skoltidningen när man gick på högstadiet... Iallfall när man är så självupptagen som jag är ;)

Jag gillar det. Det är hur kul som helst och jag får lära mig så mycket om våran industri som jag inte visste förut. Just idag sitter jag med på en Technology kurs för att skriva om vårat lilla träningscenter och läraren, en individ som man antingen gillar eller avskyr. Ja, faktum är att jag när jag träffade honom första gången ville smälla honom på käften för jag tyckte han var en jäkla besservisse... Det tog ungefär en timme för mig att sakta börja ändra uppfattning om honom. Han kom med smarta skämt hela tiden och jag kunde inte annat än att börja, först le, sen fnittra lite - till slut skratta högt... Men de första leenden kom motvilligt vill jag lova... (det är en annan sida av mig, den bittra "don't think you are the shit" sida... den som egentligen är lite avundsjuk över att jag inte kan allt det där...)

Men skönheten i männskligheten ligger väl i att kunna se borton det första intrycket.. eller??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar