tisdag 27 september 2011

Watever

Nehhej.. idag har jag inget vettigt att säga. Inte alls faktiskt. Dagarna utan TV och internet hemma har varit ok, mest för att jag faktiskt knappt har varit hemma och att jag kan komma åt det mesta från jobbet, men för Paul har upplevelsen varit lite annorlunda. Igår slutade han relativt tidigt och efter att ha gjort klart lite småsaker hemma satte han sig ner och tittade på en film som vi hyrt... när jag kom hem efter dansen runt nio på kvällen så såg vi på den filmen igen. (Det är som när jag var liten och hade hyrt film, helst My Little Pony - jag och lillsyrran såg sönder dom filmerna innan vi var tvugna att lämna tillbaka dem).

Och idag är det förövrigt en very bad hair day!


2 kommentarer:

  1. Ja gud, vilka minnen av movie box som vi hyrde inkl. kanske 1-2 filmer som vi såg om och om igen innan de skulle tillbaka, haha!

    SvaraRadera