onsdag 21 september 2011

Ja men just det, 31 var det

I måndags skulle jag styla lite för mina danselever och lade till en redig golv-serie (en golvserie är när man dansar med fler punkter i golvet än bara fötter). Det slutade med att jag sitter med en förbaskat öm rygg just nu. Hela ena sidan stramar... Jag kan knappt byta sida när jag ska sova, vrida mig för att se om det kommer några bilar, eller ta ett djupt andetag. Jo, jo... så blir det när man tror att man förtfarande är en tonåring fast man är 31 bast!

Skulle gärna vilja vara lite närmare Annatomi just nu - jag hade tagit första möjliga tid på massagebritsen.

2 kommentarer:

  1. Ursh vad sjukt fort tiden går. 31 liksom? Man var väl 20 nyss och orkade allt, eller?

    SvaraRadera
  2. ja typ så... tycker jag fortfarande borde var runt 20 bara lite smartare än vad jag var då...

    SvaraRadera