tisdag 19 juni 2012

Galen blev jag

Igår så bestämde jag mig för att skriva ut min biljett... bara sådär. Tyckte att jag ville ha den på papper. Så när jag loggade in och skrev ner min information och min biljett ploppade upp så såg det ut såhär:

July 26 2012 Philadelphia to Stockholm               canceled
Aug 13 2012 Stockholm to Philadelphia               canceled

AAAAAAAAAAHHHHHhhhhhhhhhhhhhhAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

What The Fuck!!?!??!!!! Varför hade dem blivit AVBOKAD bara sådär???

Jag ringde flygbolaget och var nära på att hoppa ur luren och drämma till dom (även om det inte var personen som jag pratade med som hade gjort fel). Enligt dom så hade biljetten aldrig blivit verifierad av mig - lite konstigt med tanke på att jag satt med en kvinna i en dryg timma när jag bokade den och ringde tillbaka två dagar senare bara för att kolla att allt var ok.

Som tur är så fanns det andra biljetter lediga men tänk om det inte hade funnits... vad hade jag gjort då??
Jag var nog förbannad hela dagen efter det, även om det löste sig. SÅNT får ju INTE HÄNDA!! Och tänk om jag inte hade sett det förrän några dagar innan utresan?!?!!

2 kommentarer:

  1. Hej när jag läserdetta förstår jag att hjärta började slå dubbelslag skönt att det ordnade sig. vi ser fram mot att ha er hemma nu i sommar.Vi får även önska trevlig midsommar jag vet inte om det firas i usa. Många kramar till Er båda från Mormor o Morfar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nää här blir det ingen midsommar.. men det får gå ändå!
      Ska bli så kul att komma hem igen snart!!

      Kram kram

      Radera