fredag 8 juni 2012

I Mitt LaLa Land

Hela dagen igår gick jag och trodde att det var onsdag... så när jag insåg att det skulle bli fredag idag så fick jag, mitt i glädjen också, lite panik.. Jag sa ju att jag skulle få så mycket gjort liksom...

Jag har brytt mig mer om vilka kläder jag nu kommer i. Favorit Lee Jeansen är fortfarande några kilo bort men jag kommer nu i mina vita jeans och min favorit kjol - såhär lagomt till sommaren!! (som jag köpte på ett Outlet i Orlando, Florida 2006 på min och A's Spring Break). Denna upptäckt har, hur ytlig den nu må vara, gett mig en hel del leenden både på läpparna och i själen. Det känns bra, väldigt bra även om jag har en bit att gå än.

Igår damp även en efterlängtad bok ner i brevlådan... "Green Beauty Recipes" så nu kan jag börja göra mina egna ekologiska hudkrämer och allt sånt. Ska bli spännande!  

Planerna för helgen är oidentifierade just för tillfället... men det blir säkert bra :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar