tisdag 12 juni 2012

Inatt jag drömde

Och igår natt...

Jag har hittat ett recept i min nyinköpta receptbok som jag bara måste testa! En hudkräm... Dagkräm. Passar alldeles utmärkt i och med att den jag har håller på att ta slut vilken dag som helst.

Så jag har valt mina oljor och dofter.. och allt sånt. Men sist, längst ner på receptet står det "30 drops plant glycerol of your choice" - Menar dom Glycerin gjort av vegetabliska oljor?? Eller pratar vi om extrakt gjort på alkohol? (de är de två alternativen som jag kan tänka mig att det KAN vara) eller är det något helt annat? I HAVE NO CLUE! Det är skitjobbigt att inte veta, att inte hitta svar någonstans som gör att jag är bomsäker.


Blir tokig.. och denna tokiga känslan har helt tagit över mitt huvud när jag sover. Är det någon som vet vad de menar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar