onsdag 27 februari 2013

Bilder för publicering

Kommer inte ihåg om jag har nämt detta förut men för ett tag sedan blev jag intervjuad av tidningen Marie-Claire Australia om det här med p-piller... något som jag helt och hållet had glömt bort.

Igår kontaktade dom mig igen och frågade om jag kunde skicka lite bilder. Face pics, bild på mig när jag är med mina vänner osv..

Så när jag sen går igenom mina bilder igår på datorn så inser jag att jag har bilder på mig på fest, i skidbacken, eller i poolen - that's it! Inga fina helkroppsbilder, facepics eller bilder på mig ute i det gröna med hunden, balanserar på tågrälsen med kompisar, springer genom sommarängen eller whatever som är MarieClaire värdiga.. ni vet bilder som aldrig egentligen är verklighetstrogna men fina att titta på. 

Så imorse fejkade jag till några, ja facebilder iallafall..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar