onsdag 6 februari 2013

Tjejträff

Jag blev inbjuden till en "hemlig" tjejträff för en vecka sen. Den 4 maj är det tänkt att det ska vara tjejräff. Vi fick alla ett mail att vi skulle träffas och ha kul tillsammans... Och att vi inte fick ställa några frågor om träffen.

Idag fick jag ett nytt email om denna tjejträff.

Då ska det bli möhippa för tre av tjejerna och vi ska göra ett såkallat 5km MUDRUN!

WHAT?!!???

Först och främst... när sjutton sprang jag 5 kilometer på bar och rak mark? Ingen aning. Vårruset 2004 kanske? Jag HATAR att springa. Nu ska jag tydligen springa 5 km i gegga med hindersbana. Hur sjutton ska det gå? De tre tjejer som ska gifta sig ska vi tydligen klä ut i bröllopsklänningar... stackarna! De har inte ens en chans att få igång springmusklerna inför detta. Men förhoppningsvis är de i bättre skick än jag när det kommer till löpningen.

Jaja.. mål är ju bra att ha.. trodde dock inte mitt skulle bli ett 5km Mudrun.  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar