tisdag 28 maj 2013

Lång-Weekend

Egentligen hade vi tre dagar ledigt: lördag till måndag men i torsdags så sa chefen att jag kunde jobba hemifrån på fredagen.. vilket jag också gjorde. Jag jobbade som attans. Vi målade färdigt köket!! :)

Var det det han menade med att "jobba hemifrån" tro??!?!!!

Jag skyller på att jag är svenne och är van att få lite extra lediga dagar här och där. Senaste gången vi hade helgdag-ledigt var 1a januari... Så när jag fick EN till extra dag så tog jag det på fullt allvar!

Såhär blev våran fondvägg till slut. :)

(Kuddarna som jag köpte matchar inte lika bra med tavlorna i verkligheten som dom gör på bild så dom kommer jag att lämna tillbaka) 



Resten av helgen gjorde vi lite av varje:
Tittade på film
Gosade med vovven
Bjöd på middag i vårat nya kök 
(det blev BBQ kyckling, bakad potatis, sallad, Monsanto Majs (för det gick inte att hitta ekologiska majskolvar), och så blåbärspaj till efterrätt)
Var på 1-årskalas
Spelade kort
Tog sovmorgon
Beställde ekologiska tomat- och paprika plantor som jag ska ha här hemma
 

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar