onsdag 11 september 2013

Helgens Glädjetåg

I helgen blev det lite kompishäng. Äntligen.
Fredagen bestod av burgare a la american style med vänner efter en vanlig jobbvecka. Burgaren var toppen, vännerna bättre.

På lördagen blev det häng runt poolen och runt brasan med vänner och lite nya ansikten. (Efter att jag tvättat, gymmat, etc etc.)

Att få umgås med vänner är helt klart som godis för min själ. En extra kram bara för att. Fniss. Gapskratt. Är helt klart tacksam för dom vänner jag har - här och i Sverige. Me love You.

Och på söndagen tog vi en LÅÅÅÅNGpromenad i ett perfekt promenadväder och njöt av en stillsam eftermiddag hemma. (Det var lite lerigt på sina ställen så vi fick stanna och bada tassarna också)


Ska också nämna att det har lagats mat hemma de senaste dagarna, kanske till och med veckan om jag tänker efter: Tacos, Köttbullar, Enchiladas, Grillad kyckling, Revbensspjäll... Jag är nästan lite imponerad...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar