måndag 19 maj 2014

Det är en drog...

...dansavslutningar alltså.
I love them! Jag gillar allt som ska göras före, även om det är mer än man har tid med. Jag gillar att stå bakom scenen och se hur förväntansfulla alla dansare är innan de går ut och dansar. Och så älskar jag när det är slut och man inser vad mycket man har gjort... och nästan längtar tills nästa avslutning.

Det är en drog helt enkelt.
En bra drog skulle jag väl vilja påpeka.

Igår var det dansavslutning igen.
Jag står där bakom scenen och schysssar folk som pratar för högt, hejjar, peppar, säger till när det ska in på scenen, säger till när musiken kan spelas.. etc. Jag står där med headset till ljud och ljus människorna medan  jag håller koll på dansarna. I. LOVE. IT.

Och jag tyckte om det nästan lika mycket som jag brukar göra även om jag inte hade några egna dansare med... En blomma fick jag dock ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar