söndag 11 maj 2014

Jag överlevde fastan

Ja det gick att fasta det med. Inte så att jag längtar till någon mer gång att göra det direkt.. men det gick bra.
Den fjärde dagen var jag som i en dimma och var helt yr. (Helt naturligt säger min nutrist...)
Kändes också som att jag hade feber. Då alla runt mig satt i sina bilar med fönstrena öppna satt jag med rumpvärmne och värmen på högsta nivå i bilen. Var så kall... (också naturligt?!) 
Dessutom började jag nästan gråta när jag såg ett paket jordgubbar i kylen. Dom såg SÅÅÅÅ goda ut!

Dag fem när jag vaknade var jag inte så kaxsig.
Yrseln var påtagligt värre.. men jag visste ju att idag så skulle jag få börja äta igen... om så bara lite, lite.

Vid lunch satt jag på en så kallad Diner med sex stycken andra som jag var på utbildning med. Jag beställde in en kyckling buljong soppa och åt bara buljongen. Dessutom fick jag nu äta min mat!

TVÅ ÄGG och EN HALV AVOKADO!

Jag orkade knappt äta upp det.. men jisses så smarrigt det var. Och efteråt kände jag mig som a million bucks!

Nu är det frukost, middag och en näve nötter som gäller varje dag och har jag "tur" får jag lägga till lite surkål (whoohooo) i slutet på veckan - vi snackar början av fas 2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar