måndag 20 oktober 2008

Promenad i parken

Idag har jag väl inget speciellt att säga - Helgen var lugn och skön. Helt klart välbehövlig!
Sitter med hörlurar på jobbet och njuter av Rix FMs upprepade toner - det är ju som om jag aldrig lämnade Sverige: Samma musik och samma prat!

Fortfarande ligger suget av svenskt godis som ett rosa moln över mitt huvud, igår försökte jag dämpa suget med lite Milky Way... det gick väl sådär.

Paul och jag har tillbringat mycket av den senaste lediga tiden i parken med hunden Cosmo. Ingen annan verkar ta honom på en promenad så vad gör man inte om man tycker om den lilla skrutten!!! Han har fortfarande lite dog issues då han verkligen inte kan leka snällt med andra hundar. Men vi leker Cecar Milan varje gång vi går ut med honom - jag inbillar mig att han blir bättre, men jag vet inte. Det är ganska svårt att få låna en hund att träna hans humör med bara sådär... "Hörru, kan du stanna ett tag och sen gå förbi några ggr, sen kanske vi kan få låna din hund för att ta dom båda på promenad, och hoppas att de inte hoppar på varandra"?!??! Tror inte det va. Det får ta den tid det tar helt enkelt...

Söt är han iallafall.

Nu ska jag jobba lite. Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar