onsdag 8 oktober 2008

Noll - Noll

Då var det vinter! Har varit under nollan två dagar i rad nu när jag har åkt till jobbet; första dagen missade jag helt det där med jacka… men idag var jag helmuderad med jacka och halsduk – bara vantar som fattas. Men sen när man åker hem så är det hur varmt och trvligt som helst!

Ja jag vet I-lands problem...

Oh, syrran och en hel det till hade namnsdag för några dagar sen – Grattis Jenny!! Jag kan ju inte saga att jag kom ihåg det... kom bara av en slup över det när jag surfade runt på Aftonbladet... men då hade jag inte kommit på den fantastiska iden att jag ju faktiskt kan klippa och klistra in å ä och ö.... Inte så fasansfullt roligt och effektivt, men återigen något som jag får ta... ha en inkomst och jobba med en dator utan alla bokstäver eller sitta hemma med en dator med?!?!?!!!!!

1 kommentar: