torsdag 25 februari 2010

Antiklimax

Vilket jäkla antiklimax! Va?!?!

Är fortfarande sur! Nästan lika sur som jag var när Sverige förlorade mot Vitryssland för några år sen. Jag vet inte vad det är med mig och Tre Kronor men jag tål inte att se dome förlora, speciellt inte i en kvartfinal i OS...

Dessutom har jag inte fått sådär väldans mycket sömn de senaste nätterna. I onsdags morse vankade jag 4.10 för det var dax för månadsrapport igen och som vanligt var det sistaminuten som gällde för alla som medverkade.

Sen var det andra uppgifter som skulle göras klart. Satt uppe med det hela kvällen igår samtidigt som jag tittade på matchen. När det väl blev tillåtet för mig att hoppa i säng så var jag sådär övertrött att det knappt går att somna. Hjärtat slår lite extra hårt för att hålla en vaken och huvudet jobbar också extra för att man ens ska fatta vad som försigår. Så nattsömnen jag fick inatt var väl sådär... Idag är jag allt lite öm.

Och mina önskningar har också gått i uppfyllelse - idag hade jag en facebook inbjudan av en finne... var dock inte riktigt lika roligt att diskutera hockey nu som det hade varit för några dagar sen.

Men ok, enligt statistiken så "ska" ju förra OS mästarna åka ut i kvarten... så vi håller oss ju iallalfall till schemat.

Snön då, ja den har kommit... men inte så mycket än. Det värsta återstår, säger dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar