fredag 12 februari 2010

Tillbaka

Då var det fredag igen och allt tycks sakta återgå till någon form av vardag. Vi grävde fram bilarna igår då jag fick låna en spade av en granne.

Idag på vägarna är det dock kaos. Är det bara en liten gnutta snö på vägen så kör folk ca 20 km i timmen... jag höll på att drivas till vansinne i morse när jag skulle till jobbet. Det är klart att man ska vara försiktig det är inte det, men packad snö är inte så farligt... fast det vet ju alla ni mycket väl.

Känns konstigt att bara jobba en dag nu, och sen återgå till att vara ledig igen. Känns bra!

Efter mitt funderande om mina stjärntecken så fick jag till och med mitt horoskop läst för mig. Det visade sig att en tjej jag lärt känna genom Yasmin-sagan kan läsa sånt. Ska översätta det och lägga in det asap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar