tisdag 23 augusti 2011

Det skakar

Då har man fått känna på sin första jordbävning då. Det var en märklig upplevelse. Jag satt vid mitt skrivbord och hade ett av mina många restless leg syndrome attacker. Ni vet sitter och skakar på benet fast man inte har en aning om att man gör det. Så slutar jag men märker att allt runt mig fortfarande skakar... och det blir bara värre och värre. Jag tittar runt mig och folk ställer sig upp och undrar vad som händer... sen tog det slut. Det var inte så dramatiskt och varade inte alls så länge. Det otäcka låg nog i att man inte fattade vad det var. Jag tänkte att nu jävlar har någon kört in i byggnaden med en långtradare eller nåt.

Paul satt hemma och tittade på TV och undrade vad gubbarna som tvättade fasaden höll på med egentligen - han trodde att de höll på att riva huset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar