måndag 8 augusti 2011

Poof!!!

Nu är den dära helgen slut igen. Poof sa det den här gången också! Förstår inte... Lördagen spenderade jag på kontoret. Ja, inte hela dagen, men nästan. Bokföring, sortera papper och hålla koll på allt med banklån inför husköp. Jag satt där i fem timmar. Ja, allt det dog verkligen FEM timmar. Men det var otroligt skönt att få det gjort för det är en sån sak som jag har gått och tänkt på så länge nu men inte blivit av för att vi har haft annat för oss på helgerna. Satt på kontoret för att jag behövde en scanner, min har pajjat.


 Paul var uppe vid husen och fortsatte att jobba på. Jag hängde med på söndagen. Nu är iallafall grunden gjort - så nu ska bara den nya fasaden upp det ena handtaget fullt med cement efter det andra.

Ikväll är det Janet Jackson som gäller! Är superpeppad!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar