onsdag 1 februari 2012

Bild 1 - Jag


Kunde inte ha hittat en bättre rubrik (De älskar att dansa) till en artikel om mig och mina dansvänner. Den här bilden är tagen innan det är dax för en julföreställning med filmtema för ganska många år sedan nu. Det var på den tiden då jag, Anna och Sandra styrde och ställde för fullt för att fylla föreställning efter föreställning med slutsålda biljetter och fartfyllda framträdanden. Ibland när jag tänker tillbaka så fattar jag egentligen inte hur vi lyckades få till det så bra som det verkligen var. Det var tider det. Kul hade vi så det knakade. Saknar det ofta, men vet att just "det" inte finns kvar längre. Dansskolan vi jobbade för har bytt ägare, Teatern vi använde till alla föreställningar är inte tillgänglig för utomstående längre. Anna och Sandra har gått vidare och bildat en egen dansskola och jag, jag är ju här i USA nu...

...men jag identifierar mig fortfarande som en dansare. Inte för att jag egentigen är så himla bra (So-you-think-you-can-dance bra) på att dansa men för att det är det mest roligaste och underbaraste som finns - och allra helst med just Anna och Sandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar