söndag 12 februari 2012

Kort uppdatering

Vilken fart det var på bloggen då! Jag var ju borta, utanför Altoona PA i två nätter i våran blades factory. Utbildning var ändamålet (som gick väldigt bra). På vägen hem stannade jag till och fick lite välbehövliga slingor i håret. Jag såg lite halvt tragisk ut innan.

Det har snöat i helgen också. Nog första på länge. Det blev dock inget som stannade, men nu har vi iallafall kallt ute. Förut har man nästan kunnat vara ute i bara tröjan.

Idag, söndag skulle jag på en Bröllopsmässa med en kompis, hennes mamma, och C (hon vi gifte oss hos). Vi klev in och blev smått chockade. Mässan var fullproppad av ALLT.. vi trängdes i kanske 30 minuter, sen gick vi. Tog ett glas vin och åt en sallad.. det tyckte vi var mycket trevligare!!

Och nu sitter jag och försäkrar er om att jag är vid livet. Nu ska jag softa i soffan innan det blir måndag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar