fredag 9 november 2012

Trött men alert!

Det blev läggdax vid 3:30 imorse. Så nu blir det kaffe hela dagen även om jag inte borde. Har NÄSTAN allt klart. Måste bara växla pengar så jag har en massa växel. Hoppas dock att de flesta kör med kort för jag har fixat en kortläsare som funkar med min iphone - toppensmart! (och billigt)

Sen måste jag köpa mer papper för jag har inget kvar och jag måste förhoppningsvis fylla på mitt förråd tills lördagens mässa. Förhoppningsvis alltså.

Men det här ska nog gå bra...

2 kommentarer:

  1. Klart det kommer gå bra. Det kommer gå super! Är det izettle du har till mobilen? Har funderat på samma till Annatomi, så jag är nyfiken på vad du tycker? Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har sqaure. Vet inte om den bara fungerar i USA? Nu har jag ju inte fått användning av den än (Suck) men jag har testat den på mig själv och det verkar fungera galant. Kvittot skickas som email eller sms till kunden om de vill ha nåt. xoxo

      Radera