fredag 8 november 2013

En vecka är snart gjord

Ikväll bär det iväg till Beijing och HELG! Ska bli väldigt spännande. Det blir jag och mitt team: en spanjor, en italienare och så jag.. företaget jag jobbar för är VÄLDIGT internationellt och folket är toppen! Ja, jag gillar verkligen dom jag jobbar med och dom jag har runt mig när jag jobbar (för det mesta).

Inga speciella planer för helgen är klarlagda men självklart blir det muren, the forbidden city, och eventuellt the silk market (om jag orkar) hotellet ligger typ vägg i vägg så jag har inga ursäkter egentligen.

Börjar få lite goj i halsen även om jag laddade upp med både magsupport, parasit support, och chemical support... Det är väl en kombination av allt nytt här men det är helt klart värre de dagar då jag känner av den dåliga luften. En dag kan det verkligen vara klarblå himmel och nästa som en sandstorm. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar