söndag 3 november 2013

Framme

Hotellets internet är lite slooooowwww... eller så kan det vara så att typ allt är blockerat. Framme är jag iallafall efter en lång resa brevid tanten med värsta andedräkten i historien. Först trodde jag att det var the:t hon drack sen insåg jag att det var när hon öppnade munnen..

Är lite jetlaggad men det har nog inte slagit till än, men jag vet att när jag vaknar och är pigg klockan sex på morgonen så kommer jag att slockna runt lunch hahaha..

Första jobbdagen har redan börjat. Jag förlorade verkligen en hel dag. Vaknade lördag morgon, fick skjuts till flygplatsen, satt på flyget en evighet, landade, blev skjutsad till hotellet och sen är det liksom södagskväll.. konstigt.

1 kommentar:

  1. Hej skönt se att resan gott bra o du är installerad hoppas att det blir en upplevelse för dig i Kina vi tänker på dig varje dag / kram mormor o morfar

    SvaraRadera