tisdag 3 juni 2014

Då tar vi en annan kokt grönsak ikväll

Lite rotfrukter i ugnen med rödlök och vitlök
 Jag är lite enspårig just nu.. men jag vill ju för fasen ÄTA nåt annat för en gång skull. Igår var jag på återbesök hos min kinesiolog. Hoppades innerligt att det var dax för fas 3, den sista fasen där jag då också skulle få äta iallfall 2-3 jordgubbar om dagen (LYCKA)!

Men så blev det ju inte... Mina utslag under hakan och på halsen har letat sig tillbaka, inte för att dom försvann helt och hållet men förra veckan såg det hyfsat ut iallafall. Igår då... Jo det visade sig att utslagen var tillbaka för att njurarna mina var lite överansträngda och kunde inte hjälpa till att föra ut skiten. SUCK!


Tacoköttfärs i paprika med grönkålschips
Det har nu varit 29 dagar (minus de först 5 dagarna då jag fastade) av:
Frukost: 1/2 avokado (ibland har det blivit en hel) och 2 ägg
Lunch: sen den 20 maj får jag äta några skedar surkål till lunch
Middag: kokta grönsaker och protein
Dricka: Vatten och hemmagjord biffbensbuljong

Alltså det är inte förfärligt men TRÅÅÅÅÅKIGT. Det blir inte så mycket variation för det enda jag kan "festa" till är ju middagen genom att välja en annan grönsak. Tips på grönsaker som är goda att grilla, koka eller steka mottages gärna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar