tisdag 17 juni 2014

NYC quickie

Var på en liten visit till New York City i lördags. En riktigt snabbvisit blev det. Kom in vid 17:00 och åkte runt midnatt igen. Bara att jag kan göra något sådant är lyx! Att bo så nära en av världens coolaste städer att man kan ta en sväng förbi när man känner för det liksom.

SWEA tjejjer var där för de hade sprungit nått lopp runt Central Park på lördagsmorgnen. Jag sprang inte för vem sjutton vill springa liksom.. Fick dock höra sen att det var många som gick. Det kan jag ju göra. Jag hängde dock med på middagen. "Spicemarket" hette restaurangen och låg i Meatpacking District runt 9th Ave och 13th street. Såååå smarrigt och mysigt!

Tur var det att jag inte hade varit där hela helgen även om jag hade njutit till fullo men det hade ju blivit ett besök till Sockerbit, svenska godisaffären.. och då vet det sjutton alltså.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar