måndag 23 juni 2014

Ingen munter måndag

Vilken måndag sen då!
Vaknade med jordens mesnvärk.. sådär att jag på allvar funderade på att skippa att jobba idag.

Åkte till jobbet (såklart) och under lunchen skulle jag till posten för att posta iväg en liten födelsedagspresent till W som blir stora killen den här veckan. Lite ovisshet i trafiken gjorde att jag blev påkörd bakifrån.. Ingen stor smäll men tillräckligt för att buckla upp bakluckan och skrapa till bilens bakdel en del. Jag såg i backspegeln att det skulle hända så jag var beredd på smällen och som tur var så var det ju bara bilen som blev lite bucklig. Själv mår jag fint. (Förutom mensvärken då).

Paketet kom iallafall iväg till W och olyckan har blivit anmäld hos försäkringsbolaget.

Hoppas eran måndag var bättre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar