måndag 22 november 2010

Biljett Bokad

Då var det dax för tösen att få komma hem igen. Känns som en evighet sen! Jag fick välja mellan att landa den 24 december för $0 eller landa den 16 december för $681... Hade faktiskt inte räknat med att betala för denna resan då vi har flygmil på hög, men de hade inga platser av den sorten kvar (att landa på julafton känns ju nästan meningslöst!)... så jag fick snällt betala för min biljett. Hade ju tänkt att komma hem den 18e eller 19e, men det blev en jäkla prisskillnad så nu blir det 16 december till den 5 januari istället. Man får ta det man får helt enkelt!

Så nu får ni inte bli jättebesvikna om det inte blir så många fina julklappar i år.. för jag hade ju inte räknat med att betala biljetten.

Själv önskar jag mig:
Självdiciplin
Mindre byxstorlek
Större hjärnkapacitet
och en mysig kofta eller nåt!

1 kommentar: