torsdag 11 november 2010

Mina godisbitar

Inte för att detta är av något intresse för någon annan än mig själv så tänker jag ändå nu skriva ner allt jag har i skallen, eller det jag kommer ihåg iallafall. Kan ju bli min lilla checklista så jag kan kolla om det är gjort.

  • Göra om Yasmin & Yaz Online Forum
  • Skriva lite mer till advokatbyrån
  • Skriva om Kvalitetsprocedurer på jobbet
  • Skriva om Kostorderprocedurer på jobbet
  • Komma ihåg allt jag har lärt mig i denna veckas utbildningar
  • Boka biljett hem till Sverige
  • Skriva lite mer i bloggen
  • Lägga upp bilder från Annas besök
  • Komma ihåg att jag ju faktiskt inte äter bröd
  • Komma ihåg när jag ska använda progesteronkräm
  • Skriva ett mail till alla nykommande medlemmar av forumet
  • Läsa kontrakt efter kontrakt när det gäller husköp
  • Lära mig mer om hormoner och dess påverkan på kroppen (2 böcker ligger på hög)
  • Handla julklappar, vänta - är det jul snart????!
  • Uppdatera min mp3-spelare med lite ny musik
  • Göra allt vanligt som måste göras på jobbet utöver allt extra
  • Läsa och svara på alla email som har blivit liggandes i några dagar
Ja, mer än så kommer jag inte ihåg. Emellan ska jag försöka äta (inte bröd) och sova också så ska nog detta gå hem till slut det också! Och så farligt är det ju inte, man har ju varit med om värre så att säga! Huvudsaken är att hälsan är med mig och att jag får en godnattpuss varje kväll, då är det inte så jobbigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar