lördag 27 november 2010

Bridal Shower

Idag ska jag på Bridal Shower. En fest där man ger presenter till en som ska gifta sig. Bara kvinnorna som är bjudna till bröllopet är bjudna till denna otroligt underbara tillställning! Man får gratis tilltugg och sen får man sitta i ungefär en timme och titta på när dessa jäkla presenter öppnas av den kommande bruden...

Ännu bättre är det att jag verkligen känner denna brud - har träffat henne två gånger! Hon var tydligen på mitt bröllop och så var vi hemma hos dem på fest för några månader sen... så vi är tajta hon och jag!

Låter jag bitter??? Nää då! Men jag undrar när min Bridal Shower kommer?! OK, inte för att vi har plats för mera saker men när vi flyttar till något större så funderar jag på om jag kanske inte ska ha min shower då, för det kan man väl göra, skicka ut inbjudningar till en försenad bridal shower, eller??

Jaja.. ska väl ta och göra mig iordning nu, köra bil 30 minuter, leka överlycklig för att jag är där, köra 30 minuter hem igen... och sen kan min dag börja!

1 kommentar:

  1. Hej Helena! Vad roligt att du skrev, det känns bra att man inte är ensam om att ha gått igenom immigrationsprocessen till USA! Det är verkligen skittråkigt att vänta, särskilt när jag inte ens kan vara tillsammans med min man =/
    Hoppas inte bridal showern var alltför trist, jag tycker din idé om att ha en försenad bridal shower är helt ok ;)
    Ha det bra! Kram Helena

    SvaraRadera