onsdag 2 november 2011

Bättre sent än aldrig

Var hos tandläkaren igår... Hatar att gå till tandläkaren. Går fasen hellre till gynekologen, nästan... Har inte varit hos tandläkaren på dryga tre år så jag var lite smånervös att de skulle säga att de var tvugna att dra ut mina två visdomständer som jag fortfarande har kvar någonstans under ytan. De gjorde de inte... men däremot tyckte de att jag skulle använda tandtråd lite bättre och eventuellt tandställning.

Kan inte annat än att instämma... så tandtråd har jag använt nu, iallafall idag - får se hur det fortsätter. Tandställning har jag funderat på i typ ett år eller så. Men fasen vad jäkla dyrt det är...  men jag skulle ju behöva det. Vi snackar Invisalign här och inte räls. Någon som har testat det?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar