fredag 18 november 2011

Viktigt ur Veckan

Eller mindre viktigt egentligen... men ändå.
Har under hela denna veckan spenderat som revisor, precis som förra men då jag är tillbaka hemma har jag hunnit med lite annat också.

På tisdagen hann jag med att gå till tandläkaren. Jag fick avnjuta lite tandborrning då lite gamla lagningar skulle fixas och så helt plötsligt slinter borren ur fingrarna på tandläkaren och vips har en centimeter skurits upp under tungan! Härligt!! Fick avnjuta glass till middag den dagen.

Har också hunnit med ett dansmöte för våran avslutning som går av stapeln den 20 maj 2012! Japp, här gäller det att planera - vi ska ha kläder klarbeställda i december.. För en som gör saker i sista sekunden känns detta jättekonstigt. Hur fasen ska jag veta nu vad jag vill visa upp i maj nästa år?!??!?!?!?! Fick dock igenom mitt förslag om att ha ett tema - det gick galant - precis som jag trodde. När det handlar om dans så vet jag vad jag pysslar med!

Ikväll har jag börjat fixa inför våran inflyttningsfest som vi ska ha imorgon. Hackat fyra jäkla lökar och grinat så mycket att jag till slut inte vet vart jag hackade. Har hänt upp lite julbelysing och Paul har laddad upp med ved för brasan som ska få värma oss hela kvällen imorgon.

Lovar att ladda upp lite biler imorgon, det har varit lite dåligt med det på sista tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar