tisdag 22 maj 2012

Donde esta mi hermana?

Det har gått ett dygn och jag har inte hört något. I vanliga fall så är ju det inte alls så länge, speciellt inte när man jobbar fulltid, har aktiviteter och det är vår ute (så jag förstår ju egentligen). Men jag vill ju så gärna att syrran ska komma så det känns som en evighet. Kollar bloggen för kommentarer, kollar mailen för email, kollar facebook så ofta jag kan.. men NADA... finns det något mer sätt jag kan trackasera syrran på?? Eller riskerar jag då att hon backar ur för hon tycker att syrran har gått och blivit helt oresonelig och rent utav irriterrande (stavning)?

Jaja.. she is my sister - she will always love me! No matter how insane I get!

Det är förövrigt iPhone vecka.. det vill säga DENNA veckan får jag en! Tror nämligen att idag är den dagen då jag får uppgradera.. iihhh!!! Så jag får trackasera mera då... måste ju finns lite appar som kan funka för det. Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar