onsdag 2 maj 2012

Ketchup!

Jag försöker fundera ut hur jag kan ta igen allt som ligger. Jag HATAR att ha tusen saker liggandes som jag vet måste göras. Jag har invarderas av papper både hit och dit som måste sorteras, för två månader sen. Jag (eller vi) har ett hus som vi vill så mycket med. Jag tycker verkligen inte om när man tvingas göra det viktigaste och skjuta på det andra. I want it all NOW! Någon som känner igen sig?

Hur mycket jag än älskar dans och att undervisa så är det alltid skönt att veta att det snart är sommarlov när vi kommer in i maj (jag vet att jag tjatar sönder er nu) och veta att man kan relaxa i några månader innan det är dax igen. Jag har annat som behöver min uppmärksamhet. Mycket annat som behöver min uppmärksamhet.

I dagsläget har jag så mycket att jag nästan tappar bort mig själv och blir så tacksam att jag nästan blir rörd när jag somnar i soffa och paul lägger en filt över mig... Att jag har dåligt samvete över att jag slösade bort en timme i soffan är en helt annan femma.

Så summan av kardemumman är att Jag älskar Paul och har lite för mycket att göra just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar