tisdag 1 maj 2012

Framtidsutsikter

Någon majbrasa blev det ju inte direkt igår. Jobbade hemifrån. Ofta när jag gör det så jobbar jag mer med hemmasysslor än jobbsysslor... men igår behövde jag det, var iallafall kontaktbar. Känner mig fortfarande lite sådär utarbetad... och så vet jag ju att MAJ är den jobbigaste månaden av alla. Inte jobbigt tråkigt, utan jobbigt kul - fast helt klart lite för mycket på to-do-listan.

Med start på lördag och en vecka fram så är det dax för mig att stå i rampljuset lite när det gäller mina Candie Ink creationer. Jag HOPPAS stenhårt på att det ska komma något gott av det. Så nu finputsar jag och lägger upp mer saker i shoppen. Temat för den kommande veckans feature är Wedding.

Sen har vi dansavslutning i slutet av maj och en hel del som ska göras innan dess. Jag är inte chefen för det hela, men det känns nästan som det. Både bra och dåligt att hålla i repen... efter dansavslutningen blir det sommar och det väntas besök från Sverige samtidigt som vi planerar att komma hem i två underbara veckor!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar