torsdag 18 oktober 2012

Har du koll på hantverksmässor?

Ser ut att bli en sen natt igen.
Har nu nämligen anmält mig till TVÅ hantverksmässor... så jag sitter och försöker få saker och ting gjorda så att jag INTE gör en "Helena" - Igen and always. Så jag har faktiskt börjat och mässorna är inte förrän i november...

Beställt visitkort, fixat en portfolio, dubbelretucherat mina bilder för 100:e gången (känns det som - men de blir ju bättre och bättre för varje gång).

Nu gäller det bara att komma på hur mycket man ska ta med sig. På allvar alltså. Hur många av varje ska jag ha med mig?? HAR INGEN ANING ELLER KOLL PÅ DETTA. Hur mycket kan man möjligtvis sälja? (Ska även erbjuda möjligheten att beställa varor - och beställningslistan har jag också klart ;)

Och för att göra saker lite mera spännande inför mina två första framträdanden inför live publik på detta sätt (super scary) är att mässa 1 och mässa 2 är inte ens 12 timmar ifrån varandra...

Mässa 1 är 9e november på kvällen och mässa 2 är nästa dag med start på morgonen...

Jag är peppad med supernervös. Nu får man verkligen höra vad folk EGENTLIGEN tycker om det liksom... och det kan ju gå hur som helst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar