torsdag 4 oktober 2012

Post from a K9

Hej,
Tänkte att det kanske dax att jag skriver ett inlägg till, det var ju ett tag sedan. Ville nämligen dela med mig ett litet trix jag har kommit på helt själv.

Ni förstår, det är så att vi har heltäckningsmattor i hela huset, det är vanligt här i USA, förutom i köket där vi har trägolv. När jag går runt på mattorna så hörs jag knappt men så fort jag kliver in i köket så klapprar det fin fint av mina tassar!

Vissa kvällar och nätter är jag lite rastlös, eller kanske bara lite full i fan, det beror nog på vem ni frågar... Så dessa kvällar, då jag är lite rastlös, tycker jag att det är mycket roligare att vara ute än inne - oavsett vad klockan är. Så när jag vill gå ut så klapprar jag bara in i köket och går där, fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka... ja ni fattar... tills matte vaknar! Det funkar VARENDA gång!

Det funkar vid midnatt (då matte precis har somnat), runt två, och så igen vid fyra... det är bara så toppen!

Tjingeling!

She loves me anyway...


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar