torsdag 19 juni 2008

Det räckte inte med två tummar!

Nää.. Sverige är ute ur EM... det är ju rent ut av tragiskt! Jag fattar nästan inte att sagan är slut.. den skulle ju sluta bra, inte såhär! Jag lovar att jag höll båda tummarna. Jag satt på flygplatsen och väntade på Brorsan samtidigt som jag knep i tummarna allt vad jag hade... men mina två tummar hjälpte inte.. tydligen. Men men.. livet går vidare och bröllopsplaneringen likaså.

Har mått lite halvkrassligt i några dagar nu. Det är nog lite stress som spökar. Är stel i nacken och har en början till huvudvärk hela tiden... idag fick jag till och med ta en tupplur. Var inte en så bra gästunderhållare till brorsan så att säga. Men jag tror nog att det gick bra ändå. Han älskar de 400 kanaler vi har på den nyinköpta 42 tummaren. Det är rolig serie efter rolig serie.. Själv orkar jag inte se TV pga alla dessa jäkla reklamavbrott! De kommer hela tiden. Så här kollar jag mest på sport eller film utan reklamavbrott... kanske därför man tappar sin allmänbildning i detta land - utan input från resten av världen pga att man inte klarar av alla reklampauser.

Brorsan har upptäckt på sitt första dygn i USA att - maten är god, AC i huset är toppen, värmen är skön och det är jäkligt grönt ute! Ja han har säkert upptäckt andra saker som inte är riktigt lika smickrande men det är ju en annan saga.

Jag lyckades galant med mitt andra försök av hallongrottorna.. så nu är det bara negerbollar och kärleksmums kvar.. men då ingen av oss dricker kaffe så måste jag åka och köpa en kopp innan jag kan börja med det.. vilket får bli imorron.

Nu är det dax att säga godnatt för idag. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar