lördag 14 juni 2008

Vilken besvikelse

Näähää... usch!! Jag hade inte tyckt att 1 poäng hade varit roligt, men så när matchen i stort sett är slut så försvann den lilla poängen som en blixt från klar himel! Jag pratar såklart om Sverige - Spanien matchen. Fasen alltså!! Nu vet jag inte hur jag vill att kommade match ska gå mellan ryssland och grekland... ska den sluta lika?? Här på ESPN så hyllas sverige ändå... men jag kan inte med att känna att mina mungipor pekar lite mer ner än uppåt idag...

Lyckades dock pricka av ännu en sak från checklistan idag då jag gjorde klart de tre bröst blommorna som ska användas på bröllopet av mamma, Judie och Dave.. Självklart valde jag att göra dom med tygblommor.. hade nog inte klarat av att göra dem med riktiga blommor dagen innan med allt annat som ska fixas. Fortfarande många timmar kvar av dagen.. så kanske kan jag göra något mer på listan.

Håller på med musiken... och det är inte det lättaste. Jag måste anpassa mig efter den amerikanska musiksmaken samtigt som jag måste tänka på alla gäster - både yngre och äldre. Hade gärna spelat lite slager och gyllene tider.. men jag ska nog hitta en playlist som passar alla.
Sen kommer ju det svåra med att välja THE SONG.. är det någon därute som kanske har något förslag så välkomnar jag det med öppna armar! De sånger jag har föreslagit har blivit nekade för att vara mild i språket. Och nu är det bara två veckor kvar och 1 timme innan det är dax att säga våra "I do:s"

Nää nu är det nog surat för idag.. får nog ta en tur till solariet för att bättra på färgen lite..

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar